Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

måndag 9 januari 2012

Fotografier ifrån Noah Doely. Fantasi eller verklighet?

Tänkte dela med mig av dessa fantastiska fotografier av Noah Doely. Motiven föreställer upptäcksresande och forskare runt sekelskiftet. De är väldigt välgjorda och fantasifulla, med motiv kring det groteska och makabra.




















Alla bilderna är tagna ifrån http://noahdoely.com/ Jag kan bara drömma om att kunna skapa något liknande, men drömma kan man alltid. Gå in och titta på Noahs andra bilder, de är riktigt häftiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar