Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

söndag 13 mars 2011

Maria Nilsdotter fantastiska smycken

 Bilderna kommer ifrån http://marianilsdotter.blogspot.com


När jag satt och bläddrade igenom lite inredningstidningar hos min mor hittade jag denna smyckesdesignern.
Hon heter Maria Nilsdotter och hon gör fantastiska smycken som är inspirerade av bl.a. den nordiska mytologin. Smyckena är äldigt speciella och bärs inte alltid som de flesta andra smycken. Hon har bl.a. i sin nya kollektion ett halsband med en spindel, där spindeln ska sitta på axeln. Ser riktigt häftigt ut.
Dessvärre kostar smyckena alldeles för mycket för att jag skulle ha råd med det, men det är kul att inspireras om inget annat.
Kolla in hennes sida. http://home.marianilsdotter.com/


Bild tagen ifrån dirtysouthgallery



En drakskalle i guld.


Dessa tre bilder kommer ifrån marianilsdotter.blogspot.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar