Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

måndag 7 mars 2011

Maskeradmask för vårbalen

Förra våren så gjorde jag den här maskeradmasken. Grunden är en vanlig pappersmask från panduro, är kanske lite fuskigt men det gjorde det hela mycket enklare för mig. Jag klädde masken med silkespapper för att ge en snyggare yta, och satte sedan fast pappersblommor för scrappbooking. Hittade även en liten dekorationsfjäril som jag satte fast vid sidan. Snygg att hänga på väggen som en dekoration och även för att ha på en maskerad. Har gjort några andra masker som det kommer bilder påvid ett senare tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar