Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 24 mars 2011

How times fly: ett nytt steampunk halsband

Här är ett nytt halsband som jag har gjort denna veckan. Delarna kommer ifrån ett par örhängen som jag plockade isär, filigran delar och några kugghjul ifrån en av väckarklockorna som jag bloggat om tidigare.
Så här blev resultatet.


Jag är fortfarande väldigt intresserad av att veta vad ni tycker om mina smycken och om ni skulle vara intresserade av att köpa ett? Har som sagt börjat fundera på om jag skulle kunna börja sälja lite smycken och behöver då veta om det finns ett intresse där ute. Så skriv gärna här på bloggen. Tack på förhand. / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar