Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

lördag 5 mars 2011

Bläckfiskbord

Vissa människor har så fruktansvärt mycket talang att det blir skrämmande. Hittade detta bläckfiskbord gjutet i brons på Deviantart. Måste väga ett ton men snyggt är det. Man blir grymt imponerad när man tittar närmare på alla detaljer på bläckfisken. De som gjorde bordet la ner ca 1500 arbetstimmar skriver de på sin sida. Mer att dregla över helt enkelt. Har planer på att göra något roligt med mitt egna gamla bord. Kanske blir det något bläckfisk inspirerat?

Bild tagen ifrån thisisfake på Deviantart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar