Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

lördag 12 mars 2011

En virkad kompis

När en av mina kompisar i Köpenhamn fick barn så gjorde jag denna lilla hund.
Återigen utan mönster. Han blev otroligt fin och det verkade som att pappan blev mest glad. Alltid kul att ge bort presenter som uppskattas. Jag tror att det blir till att försöka virka mer i framtiden eftersom mina nallar verkar vara väldigt populära. Måste bara bli bättre på att skriva ner mina mönster. Eller bättre på att läsa andras mönster. Rena rappakaljan för mig än så länge. Det funkar bevisligen ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar