Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

fredag 11 mars 2011

Dop och bröllopskort

Detta är två kort som jag har gjort då jag tycker att det är roligare att ge bort ett lite mer personligt kort än att köpa ett färdigt. Jag valde att göra båda korten med inpiration av tattuerarstilen New school.
Det ena kortet var till min brorson till hans dop och det andra var till min bror och hans fru när de gifte sig, vilket var samma tillfälle. De hade inte berättat för någon utom några ur familjen att de skulle gifta sig så det blev en överraskning för många. 
Tro, hopp och kärlek och Key to my heart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar