Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 10 mars 2011

Nintendospargris av rörpärlor.

För någor år sedan hittade jag en massa bloggar och shoppar på nätet som sålde roliga saker gjorda av rörpärlor. Bland annat den här spargrisen, men även askar, kylskåpsmagneter och visitkortshållare. Självklart var jag tvungen att testa om jag kunde göra en själv. Visst var det pilligt och det tog sin lilla tid, men nu står den där i bokhylla och samlar på sig pengar.
Rörpärlor som material är rätt underskattat och med lite fantasi kan man göra nästan vad som helst.
Så länge som man har en limpistol till hands.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar