Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 10 mars 2011

Virkade presenter

När min brorson föddes gav jag honom en virkad bläckfiskskallra som present. Inuti kroppen på bläckfisken stoppade jag en liten boll med en pingla i. Är en vanlig kattleksak som går att hitta väldigt billigt. 
Storasyster fick också en nalle eftersom hon nu hade blivit storasyster, och det är minst lika viktigt. Så jag virkade en kanin till henne. 
Varken till bläckfisken eller kaninen använde jag mig av något mönster utan körde lite på frihand.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar