Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

lördag 12 mars 2011

Tips på kitchig internetshop

Om ni gillar kitchiga grejer eller roliga presenter så är detta verkligen en rolig internetshopp. Blev tipsad om denna sida av en kompis och den har väldigt många roliga och fina saker. Tänk dig rosa flamingos och plast så är du på rätt spår. Men de har även plåtrobotar, smycken och baktillbehör. Affären heter Miss Juniversum och finns även i Malmö om man hellre vill klämma och känna lite på sakerna innan man handlar. I internetshoppen kan man iallafall köpa saker som t.ex.


En snygg necessär

Kylskåpsmagneter

Eller varför inte en Nintendoplånbok


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar