Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 24 mars 2011

Ödet

Om ni inte tror på ödet så läs den här artikeln så kanske ni ändrar er.
Det är en helt underbar kärlekshistoria som kanske låter helt otrolig, men det visar bara att kärleken finns där ute och dyker upp när man minst anar det. Som det gamla ordspråket säger "Love conquers all"
Artikeln heter "Jag cyklade från Indien för kärleken".

Hoppas bara inte Hollywood får för sig att göra en sliskig film av det bara. Brrr

http://www.aftonbladet.se/wendela/article12636761.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar