Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

fredag 4 mars 2011

Ikeas nya look

Ibland kan man tycka att Ikea kan vara lite tråkig, och ibland blir jag också trött på att alla har samma Ikea inredning i sina hem. Sen ramlade jag över den här sidan med bilder ifrån Toronto's 2011 Interior Design Show. Ikea har helt plötsligt blivit gotiska, mörka och helt underbara. Egentligen handlar allt om att hitta de där guldkornen och kombinationerna som tillsammans gör ett schysst intryck. Har fått en del ideér till hur jag vill inreda mitt framtida hem, och det kanske t.o.m. för en rätt billig peng.



Bilderna är tagna ifrån core77

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar