Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

söndag 6 mars 2011

Lite mer Cthulhu Inredning

Surfade runt lite på nätet och kollade efter lite udda design och hittade dessa två helt underbara bord. Designern heter Chul an Kwak och han är ifrån Korea, och inspirationen till dessa bord var bilder på springande hästar. Borden är skulpterade ur trä och har en rörelse i sig när man ser dem. Vad skulle jag inte ge för att få ett tentakelbord. Får bli bättre i att tälja. Önska mig lycka till.
 
Bild tagen ifrån designboom
Bild tagen ifrån designboom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar