Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

tisdag 1 mars 2011

Fika

Igår var jag hemma hos en av mina kompisar och tog en fika. Hon hade bakat jättegoda muffins med härligt grön frosting, och jag tog med mig några praliner.
De fick bli rosa denna gången för att testa mig fram lite. Grunden är av samma sort som mina tidigare cakepops, som är gjorda av tigerkaka och philadelphiaost. Alltid trevligt att ha med sig lite gottis när man blir bortbjuden.
Tänker definitivt göra fler i framtiden. Perfekta att ha i frysen tills det finns en anledning till att bjuda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar