Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

fredag 11 mars 2011

Friska citronpraliner

I onsdags gjorde jag några till praliner till min mor och min styvfars stora förtjusning. Jag använde mig av samma recept som när jag gjorde mina Cakepops. Ni hittar receptet här på bloggen under länken recept. Denna gången använde jag mig av citronmuffins istället för tigerkaka och det blev väldigt gott. Hälften av pralinerna var doppade i vit choklad och den andra hälften i ljus mjölkchoklad. Det funkade lika bra med bägge och den svaga citronsmaken bröt av fint mot den söta chokladen. Riktigt mumsiga. Så här såg dom ut.

Ett hett tips inför fredagsmyset. Tar inte lång tid att göra, men är fruktansvärt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar