Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

tisdag 15 mars 2011

En liten blyertsteckning ifrån idag

Idag fick jag ett ryck och tog fram en sketchbok som jag hade liggande här hemma och ritade ett litet porträtt av min pojkvän i sina steampunkgoggles. Det var ett tag sen jag satte mig ner och faktiskt ritade något som jag känner mig nöjd med, men idag så gick det. Varje gång jag sätter mig ner och ritar så lovar jag mig själv att jag ska göra det oftare men allt som oftast så blir jag upptagen med något annat. Som sagt det finns alldeles för mycket roligt att pyssla med för att kunna hålla sig till en sak. Nog tjatat om det. Här är resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar