Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

onsdag 9 mars 2011

Work in progress: Tentakelpall

I några veckorna nu har jag till och från sysslat med ett nytt projekt som är en träpall från Ikea som ska dekoreras. För några veckor sedan var jag och inhandlade en glödritningssats på Clas Ohlson för 149 kr.
Fick nämligen en ide om att jag skulle glöda in ett mönster på pallen då den har stått och sett tråkig ut i många år nu. Så varför inte göra fler tentakler?
Än så länge så har jag hunnit med att rita ut mönstret och bränna in det i sitsen, men har ännu inte kommit på vad jag ska göra med benen. Det får vänta ett tag. Har nämligen väldigt många projekt på gång samtidigt just nu. En sak i taget helt enkelt. Så här ser den ut så här långt iallafall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar