Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 3 mars 2011

Att överleva en zombieattack

Igår var jag ute i Lund och träffade några gamla kollegor från förra grävsäsongen. Fick även då reda på att ABF håller kurser i hur man överlever en Zombieattack i Lund, Malmö och Uppsala. Kursavgiften ligger på 300 kr och då ingår det 6 träffar av vilka två är filmvisningar med efterföljande disskusion. 
Tycker att detta är helt underbart och hade väldigt gärna gått kursen om jag bara bodde på någon av orterna. Jag tycker att detta är ett steg i rätt riktning för att öka medvetenheten inför den kommande katastrofen. Själv har jag Max Brooks bok The Zombie survival guide hemma så jag får väl bedriva lite självstudier i ämnet. Till alla ni som har chansen att gå någon av dessa kurser. Gör det för TUSAN!!!!! Det kan vara avgörande för eran överlevnad. Gå in och anmäl er nu!! http://www.abf.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar