Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

måndag 13 juni 2011

Nya Smycken

Har trots festivaler och jobb har jag hunnit att tillverka lite fler smycken. Dessa är gjorda av gamla klock- och smyckesdelar, har nämligen lyckats införskaffa lite fler klockdelar via tradera.


 Det blev ett halsband och en ny ring som matchar varandra.

Halsbandet är gjort av ett fickur som jag dekorerade med ett litet bi. Perfekt till steampunkoutfiten. 

 
Ringen gjorde jag av en ringstomme, en liten urtavla och en trollslända. Hoppas att ni gillar dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar