Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

söndag 5 juni 2011

Steampunk i Sverige: En blogg för er som gillar steampunk.

Nu finns det en samlingsplats på internet för alla oss som gillar steampunk, nämligen bloggen Steampunk i Sverige
Detta är en blogg för alla er som är intresserade av vad som händer och finns på temat steampunk i Sverige. Bland annat tipsar hon om en sekelskiftespicnic som kommer att äga rum den 6 juni i Göteborg. Så alla ni i Göteborg som vill och kan gå GÖR DET! Hade själv velat komma men det kommer tyvärr inte att hinnas med.
Även jag och mina smycken har blivit omnämnda på denna blogg, vilket känns jätteroligt.
Så gå in och följ utvecklingen av steampunken i Sverige.

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jag följer bloggen, och hon har precis gjort en liten grej om mitt pyssel. Vore kul att få kontakt med lite steampunk-intresserade i landet. Steampunk i sverige finns oxå på facebook. Gå med där!
    Nu ska jag kolla in dina grejer här på bloggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag göra. Alltid kul med fler kontakter och inspirationskällor. :D

      Radera