Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

onsdag 31 augusti 2011

Svart stockros

Har fått tag på frön från svart stockros. Såg sådana här i Lund och jag tycker de är helt underbara. Egentligen är inte färgen på blomman svart utan väldigt mörkt vinröd, men den är så pass mörk i färgen att den ser närmast svart ut. Som tur är hade en av arbetskamraterna sådana hemma så jag fick några frön. Eftersom jag inte har någon egen trädgård än så får jag plantera dem hemma hos mamma i första hand. Jag hoppas att jag någon gång i framtiden kan ha dessa vackra blommor hemma hos mig. Nu får vi se om de tar sig. Hoppas på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar