Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

söndag 7 augusti 2011

I´m back!

Jag har inte skrivit något på väldigt länge, men nu är jag tillbaka. Anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag är att jag just nu jobbar som arkeolog på en större grävning nere i Blekinge. Tyvärr blir det inte så mycket tid till att blogga eller pyssla som tidigare, men jag försöker ändå finna lite tid till pyssel. Som till exempel detta halsbandet.
Detta var en present som jag gjorde till en av mina bästa tjejkompisar när hon fyllde år nu nyligen. Det blev ett halsband gjort av ett gammalt fickur och ett egenhändigt pysslat kort. Det är första gången jag har scrappat ett kort, men tycker själv att det gick rätt bra. Det är alltid kul att testa lite nya saker. Här kommer några bilder.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar