Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

onsdag 7 september 2011

Ett till kalas och ett till scrappat kort







I helgen var jag på födelsedagskalas hos min styvsyster. Så det blev till att göra ett till födelsedagskort. Jag har inte scrappat så mycket tidigare, men det är rätt kul och inspirerande. Kan inte påstå att jag är någon expert men det blev rätt bra ändå.
Vi hade även köpt en liten flaska whiskey som jag ville piffa till lite. Jag använde mig av lite dekortejp och pusslade ihop ett fint mönster som löper längs flaskan. Blev mycket roligare att ge bort. Så det är ett litet tips.

Fler smyckesdelar har även beställts så nu väntar jag med spänning på leveransen. Kommer att bli fler ringar om mina planer går som de ska.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar