Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 16 februari 2012

Körkort!!

Har inte hunnit blogga så mycket nu de senaste veckorna. Jag har nämligen gått en intensivkurs för att ta körkort. Så all tid har gått åt till att plugga vägmärken och att övningsköra. Trodde aldrig att det skulle gå när jag började övningsköra, men med en massa övning och envishet så gick det bra. Så nu har jag äntligen ett körkort. I förrgår fick jag ett samtal från ett blomsterbud och jag blev väldigt förvånad när de sa att de hade en bukett till mig. Det var min Pappa, Styvmor och lillasyster som hade skickat en jättefin bukett till mig för att jag klarade körkortet. Blommor kan verkligen göra en riktigt glad.










De är så vackra. Tack så jättemycket!!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar