Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 23 februari 2012

Hejdå snön och bokreans efterdyningar.

Igår började bokrean och jag var självklart först i kön för att roffa åt mig de böcker jag hade kollat in, som t.ex. en bok om Art nouvue och en om Jugend. Ska bli kul att titta i och låta sig inspireras. I år hade jag turen att slippa arga tanter men såg däremot en del sura gubbar, men tack vare att jag var ute i god tid slapp jag den värsta trängslen. Så nu ska jag gotta mig åt alla fynd och försöka hitta plats i bokhyllan. Detta eviga problem.

Idag känns det även som att våren är på väg på riktigt, villet är underbart. Men jag måste säga att jag älskar snö också. Som när det är riktigt kallt och frostigt ute och allt gnistrar i solen. Vem som helst kan bli barn på nytt när det är snö ute och få för sig att kasta snöbollar och göra snöänglar. Sån är jag i alla fall, och en snöängel har det blivit i år. Så nu säger jag hejdå vackra snö, vi ses tills nästa vinter, hoppas jag.







Än är det inte försent för en sista köldknäpp, men just nu ska jag njuta av solen ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar