Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

onsdag 11 februari 2015

Bergskristall och döskallar

Här kommer lite fler bilder på smycken som kommer att få följa med till Vintage och flärd mässan i Åstorp till helgen.

Sprid gärna ordet!

Svart halvmåne med döskalle.

Bergskristall med spindelhänge.

Jag kallar det här halsbandet för Svart magi.

Ett halsband för regninga dagar.

Örhängen med gröna döskallar i Howlit.

2 kommentarer:

  1. Galet snygga grejer! Spindeln med bergkristall och svart magi var dödshäftiga!!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Jag ska försöka göra lite fler liknande smycken i framtiden. 😊

    SvaraRadera