Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

fredag 13 februari 2015

Fevingar och lav. Här är sista inlägget innan mässan

Här kommer det sista inlägget innan Vintage och flärdmässan i Åstorp.
Dessa smycken har också packats ner och kommer att finnas till salu imorgon. Hoppas att vi ses där. 

Liten flaska med lav.

Flaska med snäckor, förstenade havsanemoner och en liten sjöhäst.

Större glaskupa med lav.

Örhänge med svart feviinge med glitter. 

Ett par örhängen med svarta fevingar som glittrar.

Ett par örhängen med blågröna fevingar som glittrar.

Ett par örhängen med rödgula fevingar med glitter.

och till sist ett par örhängen med vita fevingar som glittrar. Svårt att få.med glittret på bilden men de glittrar i ett blågrönt skimmer. 

1 kommentar:

  1. Vilka fina grejer du gör! Kul att se att du fortsätter med krympplasten och fevingarna var ju ett fantastiskt motiv.

    SvaraRadera