Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

tisdag 10 februari 2015

Vintage och flärdmässa

Nu händer det spännande saker. På lördag kommer jag att ha ett bord på Vintage och flärdmässan i Åstorp.
Jag kommer att sälja smycken som jag har tillverkat. Jag kommer att lägga upp bilder på de smycken jag kommer att sälja här på bloggen under veckan.
Hoppas att jag kommer att träffa en del av er på Lördag. Så kom förbi mässan i Åstorp.  Det kommer att vara ett antal utställare samt en föreläsning av Miss Murphy.
Här är några smycken jag kommer att sälja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar