Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

fredag 22 mars 2013

En fin fyndad kandelaber och två fina fiskar

Har som sagt varit mycket på loppisar och second hand affärer på sistone. Här är två av de senaste fynden. En jättefin kandelaber som jag inte gav mer än 140 kr för på den senaste loppisen.  Älskar verkligen hur ljusmanchetterna är utformade. Lite som vågor eller blomblad. Får nog aldrig nog med ljuststakar.
Hittade även dessa två underbara karpar i metall. De passar perfekt ihop med kandelabern. Får se vad nästa loppis har att bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar