Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

fredag 22 mars 2013

Konst på tårtpapper

Såg denna idéen på instagram i veckan och tänkte att detta måste jag testa. Det går väldigt bra att rita på tårtpappret och jag tänkte att de nog kan bli fina tavlor att ge bort. Så här blev mina två första teckningar. Har inte ritat på ett tag nu, men det blev bra ändå tycker jag. Så nu blir det till att hitta intressanta och roliga tårtpapper att kludda på.

1 kommentar:

  1. Ja det blev faktiskt väldigt bra. Ska nog testa att använda mig av detta och göra lite scrappade tavlor. :-)

    SvaraRadera