Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 27 februari 2014

Tapeter för lovecraftianen



 Ohh herregud!

Hittade det här sidan via en kompis och snyggare mönster på en tapet får man leta efter. En sak kan jag säga om jag ska tapetsera någonstans och har onödigt mycket pengar på fickan (man kan hoppas) så kommer det nog bli någon av dessa. Det går även att beställa som tyg. Det kanske kan bli en snygg väska eller kjol för den som är händig med en symaskin.
Mönsterdesignen är skapad av Megan Rose Gedris och finns på sidan Spoonflowers. Spoonflowers är en hemsidaa där man kan lägga upp sin egna design  för att kunna beställa den som tapet eller tyg. Eller så kan man titta runt bland alla de mönster som redan finns.
Just det här Cthulhumönstret finns i flera färger men personligen tycker jag att grönt är mest passande. Länk till dessa mönster finns här.

Några andra helt underbara mönster som Megan skapat är dessa två.

Ett helt fantastiskt sjöjungfrumönster i damaskstil. Vackert och sagolikt.
Eller varför inte detta hjärnmönstret som är riktigt kitschigt. Detta tyg till en klänning hade nog varit super.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar