Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

onsdag 14 mars 2012

Bläckfiskhalsband och tentakler

Här kommer ännu ett krympplast halsband, denna gången med havstema. Jag ritade av en bild jag hittat på nätet av en bläckfisk på krympplasten och sedan klippte jag ut den med en vanlig sax. Detta använde jag som hänge och som tur är hade jag en passande kedja hemma.


Tycker själv att detta halsbandet blev väldigt lyckat, och var tvungen att leka lite själv med sminkningen när jag skulle fotografera det.
Jag sminkade tentakler i anskitet med vanlig ögonskugga och det blev rätt effektfullt. Alltid kul att leka lite med kameran.









Hoppas att ni gillar det!

2 kommentarer:

  1. Hojta gärna till när du har något av dina vackra krympplast smycken till salu, de är ju underbara!! Du kanske skulle börja sälja på etsy? :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag absolut göra, har flera andra smycken som jag inte hunnit fota än, men de kommer. Har bland annat gjort lite smycken med Poe tema. Ska nog börja kolla lite på det där med Etsy. :)

      Radera