Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

fredag 27 maj 2011

Ett nytt choker halsband

Har blivit klar med min första beställning. Det är ett choker halsband av filligrandelar och en stor camé till min kompis Carro som har bloggen stheavenstreet. Camén är dekorerad med kugghjul och blommor i metall och jag hoppas verkligen att hon kommer att gilla det. Är själv lite förälskad i det, men har redan ett eget som jag gjort tidigare.



En närbild på hänget


Är det fler som är intresserade av ett halsband så får ni gärna höra av er så ska jag se vilka delar jag har hemma.

2 kommentarer:

  1. Hon gillar det inte, hon ÄLSKAR det!!!! Sååååååååå superfint! Shit vilket bra jobb du har gjort Sandra, det är helt fantastiskt halsbandet!!! STORA KRAMAR till dig :)

    SvaraRadera
  2. Låter underbart! Då ska vi se till att du får se det IRL också. :D
    Massa Kramar

    SvaraRadera