Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

söndag 15 maj 2011

Tiger har kommit till stan!

När jag bodde i Danmark fanns en väldigt rolig affär som har det mesta i prylväg. Det blev ofta små shoppingrundor dit för att införskaffa olika pyssel eller roliga grejer. Denna affär heter Tiger och nu finns den även i Kalmar. De ligger nere på Giraffen och det blev en liten nostalgitripp för mig är jag gick runt där inne. Självklart handlades lite. Bland annat hittade jag detta underbara tumwrestling kittet. Så nu kommer det bli en del matcher. Får se vem som får bära segerbältet mest.



Köpte även dessa två helt underbara handfläktarna som nu får flytta in här hemma. Så underbart fina.

Det kommer nog att bli fler besök på Tiger i framtiden.
Hoppas att ni alla får en trevlig Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar