Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 5 maj 2011

Keramikrosor som inte behöver vattnas





Blev tipsad om dessa underbara keramikrosor av en vän. Är underbart vackra på bordet och behöver inte vattnas. Dessa finns att köpa i keramikverkstaden Lotta och Mary i Färjestaden, som ligger nere i hamnen. De finns i flera färger och i två olika storlekar. Priset ligger på. Mellan ca 100 - 200 kr beroende av vilken storlek det är på blommorna. De har även mycket annat vackert, som skålar, smycken, ljuskronor och vaser. Så det kommer nog bli fler besök där för min del. Här är deras hemsidas adress www.lottaomary.com
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar