Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 19 maj 2011

Spindelnät örhängen

Har gjort ett par nya örhängen. Dessa består av små insekter som har fastnat i spindelnät. Tycker om att inspireras av naturen och tycker att insekter gör sig jättebra som smycken eller som delar av smycken. Lyckades hitta dessa underbara insekter på HM och valde att använda dem till något eget. Så här blev resultatet.


Blir nog fler insekter i framtiden men de kan vara lite knepiga att få tag på. Det gäller att leta. Har ni några tips så får ni gärna skriva här på bloggen.

2 kommentarer:

  1. You've made some beautiful things. Keep it up! /Cate

    SvaraRadera
  2. Thank you very much!! It´s nice to here that people outside of Sweden likes my work to. :D

    SvaraRadera