Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

fredag 22 februari 2013

Lite bilder på mina loppisskatter

Har börjat jaga mer och mer saker på loppisar sen vi flyttade. De stilar som vi är mest intresserade av är Jugend och Art deco. Älskar verkligen den tidens design och formspråk, och en del grejer har det blivit.

På söndag fortsätter jakten då det i loppis på Folkets park i Kalmar. Det är farligt men riktigt roligt när man fyndar.

1 kommentar:

  1. Åh jisses vad fina saker! Art Deco och Jugen kan vara riktigt dyrt och eftertraktat så har du hittat grejerna på loppis så har du säkert gjort riktiga kap. Trattgrammofonen är underbar :)

    SvaraRadera