Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 28 februari 2013

Ett timglas för den galne alkemisten

Har precis varit förbi min favorit secondhandbutik och hittade detta lilla timglas. Har letat jättelänge efter ett sådant här timglas. Passar nämligen perfekt in i min inredningsstil. Försöker sträva lite efter hur en galen alkemist eller vetenskapsman skulle inreda. Att hitta ett timglas för ett pris som jag har råd med har nästan varit omöjligt. För denna gav jag endast 10 kr. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar