Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

lördag 16 februari 2013

Risen from the grave!

Oj oj vad längesen det var jag skrev någonting här på bloggen men ni ska inte tro att jag har försvunnit. Årets som var gick väldigt fort och var väldigt intensivt för mig med långa arbetsdagar och flytt till ny lägenhet. Allt gjorde att jag varken hann eller orkade skriva något här på sidan, men nu ska jag försöka uppdatera lite oftare. Även om jag inte har gjort några inlägg så betyder inte det att jag inte har pysslat vidare med mina projekt.
Har även blivit mer och mer frekvent på att fynda på loppisar. Har nämligen hittat en del favoritställen och i.o.m. att jag nu bor i en större lägenhet har jag helt plötsligt haft möjlighet att kunna köpa lite mer antikfynd när jag väl springer på dem. Vi försöker byta ut våra Ikeaprodukter efter hand och ersätta dem med lite mer personliga saker. Jag och sambon har verkligen förälskat oss totalt i Jugend och Art deco stilen och jagar nu lite allt möjligt som ska passa in i vårt nya hem. Självklart kommer det att visas upp en del här på sidan. Hoppas att ni inte har tröttnat på min långa och totala tystnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar