Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

fredag 23 december 2011

Steampunk slipsnål

För ett bra tag sen fick jag en beställning på en slipsnål som skulle vara i lite steampunkig stil, med kaniner. Det tog ett tag att klura ut hur det skulle se ut och inte minst att hitta basen, d.v.s. själva slipsnålen. Efter en massa letande hittade jag en slipsnål och sedan var det bara att leka loss. Smycket var en födelsedagspresent till en arbetskamrats dotter som fyllde år igår. Jag hoppas verkligen att hon blev glad för presenten.
Här kommer lite bilder på slipsnålen.


TADA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar