Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

onsdag 13 april 2011

Artikel på Hejkalmar.se

Blev tidigare i veckan förfrågad om jag kunde tänka mig att ställa upp i en intervju om min blogg och om hur det är att vara arkeolog på hejkalmar.se. Känns jättekul att bli uppmärksammad för det jag gör och skriver om på min blogg.
Idag har artikeln publicerats på hejkalmar.se.
Så gå in och läs om ni vill veta mer om mig.
Här är en länk: http://www.hejkalmar.se/artiklar/view/kalmarbloggaren-precious-things-arkeolog-och-smyckestillverkare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar