Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

söndag 10 april 2011

Häftiga tekannor

Är det fler än jag som älskar tekannor!
Själv tycker jag att tekannor är riktigt mysiga och det känns alltid roligare att kunna servera te ur en tekanna. Själv har jag en grön elefantkanna som jag faktiskt köpte på Kolmårdens djurpark, tro det eller ej. Den rymmer ungefär två koppar och gör tedrickandet väldigt roligt.



Hittade även den här väldigt duktiga keramikern i England som gör väldigt udda och roliga tekannor. Han heter Andy Titcomb och han har en online shop där det går att beställa dessa underbara tekannorna. Får se om det är något som man kan köpa någon gång i framtiden är jag har mer pengar och plats. Själv föll jag för det här underbara flygande tefatet, men Dodofågeln är också helt underbar.



 
Källa: http://www.andytitcomb.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar