Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

tisdag 5 april 2011

Motala här kommer jag!

Här precis påbörjat en 3,5 h lång tågresa mot Motala. Jag här nämligen fått jobb igen hos min gamla arbetsgivare som arkeolog, och ska hoppa in i slutet på en grävning jag jobbade på förra året. Undersökningen är i sitt slutskede så det är ingen lång anställning utan endast två veckor. Det var kort varsel som vanligt då jag blev erbjuden jobbet i torsdags, men så är det i den hãr branschen. Det var bara att packa väskan och bege sig, men det ska bli kul att få ut och gräva igen och bli lite smutsig. Hoppas bara vårvãdret håller i sig.
Kommer att fortsätta med pysslet i Motala. Har packat ner garnet och virknålen så det blir att försöka virkade lite istället för att göra smycken. Jag rapporterar mer senare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar