Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

torsdag 21 april 2011

Jag tävlar på Sinners and saviours

Om ni tidigare har missat det så har jag till vänster på sidan länkar till bloggar jag gillar och brukar titta på. En av dessa är bloggen Sinners and saviours som drivs av smyckesdesignern Anna som gör otroligt fina smycken och altered art, som även går att köpa på nätet. Stilen är Steampunk/vintage och jag verkligen älskar dessa kreationer. Just nu pågår det en tävling på hennes sida där man kan vinna ett par jättefina örhängen. Så gå in och titta. Klicka HÄR för att komma till sidan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar