Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

lördag 23 april 2011

Påskmuffins med godisägg

Igår kväll bakade jag några påskmuffins att bjuda på ikväll till påskmiddagen. De är väldigt enkla att göra och jag använde mig av ett kladdkakerecept. Jag hackade lite 70% choklad att ha i smeten för att bryta lite mot det söta. Sedan gjorde jag vit chokladsmörkräm som jag färgade grön. Efter det spritsade jag frostingen som små fågelbon och lade i små godisägg, sist hällde jag lite gult strössel på. Ta Da!

Glad påsk!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar