Vem är jag?

Välkomna!

Jag har alltid älskat att skapa. Att få sätta sig ner och låta idéerna flöda har varit en naturlig del av mitt liv. Här får ni ta del av det jag pysslar med för tillfället. Det kan vara allt ifrån smycken och virkning till konst. Välkomna till min värld.

måndag 21 februari 2011

Steampunkbrosch

Har gjort en brosch till min steampunk outfit. Broschen är i grunden en brosch från Lindex som jag köpte på rean för 30 kr. Jag har limmat på kugghjul från en väckarklocka tillsammans med en liten blomma i mässing. På originalbroschen hängde det tre berlocker föreställande bl.a. en örn och en krona i kedjorna. Jag valde att byta ut dem mot två blad och en pärlblomma. Tyckte att det passade bättre till blomman på broschen. Fin blev den så nu börjar outfiten bli mer och mer komplett. 

 Kom gärna med kommentarer på mina smycken så jag vet att jag är på rätt väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar